6 Ağustos 2014 Çarşamba

Nil Yeşili




Bugünde akşam oldu der ve günün bittiğine sevinebilir ya da üzülebilirsin ya hani, düşün ki gün nedir anlayamıyorsun ve ne gündüz ne gece gibi asılı bir vakit var ve ruhun o vakit bitmeyen düşünceler süresince varlığından haberdar. Bir sonu olması herşeyin ne büyük bir nimet bilir misin , sonsuza kadar sevmeler bile anlamsız sonlar yokken.

Nil yeşili diye bir renk var hani , pek severdim yaşarken ellerime oje yapmayı nil yeşilini ve bir gün sırf iç kapağı nil yeşili diye tırnaklarımın üzerinde gezindiği sayfada yok gibi göründüğü kitabı alıp dönmüştüm evime. Bana beni hatırlatırdı nil yeşili, bitmeyen umudumu . Aldığım kitap  tek marifeti düşünmek ,beklemek ve oruç tutmak olan bir adamın hikayesiydi ve elbet düşünmeyi, beklemeyi ve oruç tutmayı seçtiğim bir vakitte elime geçmişti bu kitap. Bu yüzden severim nil yeşilini, neyin yanına yakışmayı tercih etse seçmediğim en doğru tercihim o oluverirdi hiç çabasız  Öyle başına buyruk , öyle ne olduğu belli bir renkti bana hep ihtiyacım olanı verdi.

Burda  bekleyişler hep hesaplaşmalı , ne kadardır hesaplaştığının çetelesini tutamadığım bir vakit sürüyor hemde, ne tanıdık.. Bazı şeyler hep varmış gibi.. Yeşilin nili varmış misal, nilin de maviye çalan yeşili..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder